سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تبادل لینک هوشمند Link Popularity چیست؟

تبادل لینک هوشمند Link Popularity چیست؟ 

تبادل لینک هوشمند Link Popularity چیست؟

 

تبادل لینک هوشمند Link Popularity چیست؟  میتوان گفت امروزه تمامی ابزار ها طوری طراحی شده اند تا یک وبمستر بتواند به تمامی اطلاعات درباره ی وب سایت خود بدست آورد، محبوبیت لینک نیز ابزاری است که به شما این امکان را میدهد تا بتوانید دیگر وب سایت های که سایت شما رو لینک کردند ، در 3 موتور جستجوی معروف (گوگل ، یاهو ، بینگ ) بیابید.
برای استفاده از این ابزار کافیست به این آدرس بروید و آدرس سایت خود را وارد کنید.خوب حالا چرا Link Popularity مهم است؟تبادل لینک با سایت های که حداقل فاکتور های لازم رو دارند ، میتونه برای سایت شما بسیار مفید باشه ، بدین شکل که میتونه ترافیک تبادل لینک اتوماتیک بالای رو به سایت شما بیاره.


همچنین در حال حاضر بیشتر موتور های جستجو از تبادل لینک هوشمند Link Popularity  جمله گوگل و یاهو ، Link Popularity رو به عنوان یک فاکتور در الگوریتم های خودشون در نظر میگیرند.
پس هرچقدر سایت شما از دید موتور های جستجو محبوب تر باشه ، به نسبت جایگاهتون هم بالاتر میاد.البته دقت کنید که این تبادل لینک ها نباید با هر سایت ای باشه ، بیشتر وب مستر ها فکر میکنند که هرچقدر کمیت این لینک ها بیشتر باشه ، تاثیرات اش هم میتونه بیشتر باشه ، در صورتی که به هیچ وجهه بدین شکل نیست.